איש העסקים מוטי זיסר הלך לעולמו לאחר מחלה קשה

הוא יזכר כאחד שהביא למהפך גדול בלימודי הדף היומי כאשר חבר לרב חיים דוד קובלסקי בפרוייקט הענק מאורות הדף היומי והקמת בית המדרש למגידי שיעורים סוכוטשוב. השם סוכטושוב נבחר כי אביו של זיסר היה חסיד סוכטושוב
דוד קורצוייל No Comments on איש העסקים מוטי זיסר הלך לעולמו לאחר מחלה קשה

איש העסקים הדתי שהיה ממייסדי עמנואל וייסד את בנק מח העצם ו"אורנית" • יזכר כאחד שהביא למהפך גדול בלימודי הדף היומי • חנניה צולק: היה שילוב של חסד וגם תורה

צילום: Michal Fattal/Flash90
הוא יזכר כאחד שהביא למהפך גדול בלימודי הדף היומי כאשר חבר לרב חיים דוד קובלסקי בפרוייקט הענק מאורות הדף היומי והקמת בית המדרש למגידי שיעורים סוכוטשוב. השם סוכטושוב נבחר כי אביו של זיסר היה חסיד סוכטושוב
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הבוקר נפטר לאחר מחלה קשה איש העסקים הדתי מוטי זיסר והוא בן 61 בפטירתו. הותיר אחריו אשה וחמישה ילדים.

זיסר, יליד תל אביב למד בישיבת נתיב מאיר ושרת בצה"ל במסגרת ישיבת ההסדר כרם דיבנה. התגורר עשרות שנים בבני ברק עד שעבר לחוילה בפתח תקווה.

רעייתו היא ד"ר ברכה זיסר, בתו של עקיבא גור -בנו של יצחק גרשטנקורן מייסד העיר בני ברק. לפני כ-13 שנה הוא תרם מליוני שקלים לשיקום הגן שצמוד לעיריית בני ברק שנקרא על שם חמיו.

לפני 20 שנה לקה זיסר במחלת הסרטן ממנה החלים, ואז הקים את "קרן ברכה ומוטי זיסר", שהביא לעולם את בנק מח העצם המפורסם, מרכז אורנית ועוד.

זיסר היה ממיסדי עמנואל עד שהחברה נקלעה לקשיים וקרסה. בנוסף הוא היה הבעלים של אלביט הדמיה, חברת אירופה ישראל ועוד. זיסר הקים עשרות מרכזי קניות באירופה. הוא גם הקים את קניון ארנה מחלל השבת בהרצליה והחזיק בו עד המכירה שבאה לאחר בקורת ציבורית נרחבת.

הוא יזכר כאחד שהביא למהפך גדול בלימודי הדף היומי כאשר חבר לרב חיים דוד קובלסקי בפרוייקט הענק מאורות הדף היומי והקמת בית המדרש למגידי שיעורים סוכוטשוב. השם סוכטושוב נבחר כי אביו של זיסר היה חסיד סוכטושוב.

בשנים האחרונות הוא נקלע לקשיים כלכליים ונכסיו הועברו לכינוס נכסים כאשר בשיא הוא נאלץ להיפרד מביתו הנאה.

יו"ר עזר מציון חנניה צולק שוחח במהדורת הבוקר עם בצלאל קאהן וספד לו קצרות: "הכרתי היטב את מוטי זיסר, הוא היה שילוב של חסד וגם תורה. הוא היה זה שדחף יחד עם הרב קובלסקי את המיזם. יש לו המון זכויות בזה. הוא עשה כל כך הרבה חסד וגם עבר המון סבל בזמן האחרון".

הוא אמר כי "בנק המח עצם של עזר מציון נזקף לזכותו ושל רעיתו תבלח"ט ברכה. נסעו אתנו לכל העולם להתרים עבור זה".



0 תגובות